2013. március 13., szerda

Spenótos paradicsomos penne

A spenótos sajtos nokedli receptnél már előre jeleztem, hogy a következő alkalommal kedvenc tésztámmal és paradicsommal megspékelve fogok új magaslatokba törni. Ez pedig nem is váratott magára sokáig. Az eredmény pedig minden előzetes várakozást felülmúlt, bombasiker lett a spenótos paradicsomos penne!


Amíg főtt a tésztám (fél kiló penne), addig egy nagy fej hagymát megdinszteltem és a szokásos módon fűszereztem (vegeta, édes/erős pirospaprika, bors, fokhagyma granulátum), majd egy  paradicsom konzerv hozzáadását követően még bazsalikommal is megszórtam és egy kicsit együtt rotyogtattam a cuccost, amihez kis idő elteltével egy tégla fagyasztott spenótot adtam. A felengedést követően még néhány percig hagytam együtt főni az alapomat sűrű kevergetés mellett, majd jól összeforgattam a tésztával, illetve az ilyenkor nélkülözhetetlen reszelt sajttal. Amilyen egyszerű volt elkészíteni, olyan nagyszerű lett a végeredmény! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése