2016. április 7., csütörtök

Burger Mustra #92 - K-208 Kézműves Burger Műhely, Budapest

A K-208-at egyszer már megpróbáltam letesztelni, de akkor vasárnap lévén zárva találtam. Időközben egy burger fanatikus barátom is mesélt a helyről, hogy régen egy eléggé távoli címen működött a hely és még onnan ismeri őket és hogy milyen jók az élményei, így aztán tudatosan előrébb vettem a sorban, hogy én is megbizonyosodhassak arról, hogyan is muzsikálnak itt a burgerek!


A WestEnd bevásárlóközpont közelében található ez az egyébként nem túl nagy hely, ahol nagyon szimpatikus és rendkívül látványos módon lángon sülnek a burgerek. Helyet foglalva azonnal bele is vetettem magam az étlapba, ami több, mint zavarba ejtő. A választék rendkívül dicséretes, hiszen többféle méretben és rengeteg variáns kapott helyet. Én végül egy alapabb verzió mellett döntöttem, ami a már sokszor jól bevált Bacon Cheddar Burger lett. A saját sütésű 16 dekás szezámos buciba egy 12 dekás marhahúspogácsa, cheddar sajt, bacon chips, lilahagyma, jégsaláta, házi burger szósz, paradicsom, ecetes uborka, ketchup és angol mustár került.


Két személy tevékenykedett a pult mögött, a hölgy a rendelésfelvétellel és a szervírozással foglalatoskodott, a fiatalember pedig a lángokkal küzdött igen látványos módon. A rendelés leadását követően körülbelül 20 perccel meg is érkezett a mű egy szimpatikus fa tálcán, amin elég korrektül mutatott a burger. Igazság szerint eléggé egyben volt az összeállítás, bár kiemelkedő dolgokról nem tudok sajnos beszámolni, illetve az már első ránézésre is szembetűnt, hogy a saláta egy picit talán túl lett tolva. A buci a tömörebb fajtából való, korrektül tette a dolgát, a hús sajnos totálra lett sütve és ízvilágban sem adott a füstösségen kívül semmit a burgerhez. Fura amúgy, mert nyáron én is 12 dekás hússal dolgoztam a saját burgeremben és ott valahogy nagyobb volt és jobban kitöltötte a szendvicset... A bacon viszont megadta a kellő pluszt és igazából az 1150 forintos ár előzetesen nem is ígért az átélt élménynél többet, Burger Card felmutatásával ráadásul még 10% kedvezményt is lehet kapni. Tekintettel az igencsak csábító és gazdag kínálatra és a látványos munkafolyamatra, nem kizárt, hogy visszatérek valamikor még egy spécibb burgira, de ez így most csak egy egynek elment élmény volt.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése