2016. január 5., kedd

Burger Mustra #74 - Ottimo Street Food Kitchen, Sopron

Az év végi soproni látogatásomnak egyik legfőbb attrakciója mindenképpen a Stadion Kebapos visszatérés lett volna, ami nem sikerült első este, de sajnos másnap se, mivel január 4-ig zárva tartottak. A belvárosban kalandozva teljesen véletlenül futottunk bele a Széchenyi téren az Ottimo előtt kihelyezett igencsak hívogató reklámtáblába, és mivel információval drága idegenvezető (nem teljesen) helyi barátom se tudott szolgálni előzetesen a hellyel kapcsolatban, így aztán belecsaptunk a nagy ismeretlenbe!


Igen szimpatikus belső kialakítású a hely és amit kívülről nem is gondoltam volna, hogy elég sok vendég kényelmes befogadására alkalmas némi lounge-os érzettel. Az étlapon a burgereken kívül fajitas, kebap-dürüm, saslik & grill, wrap/taco, quasadilla is képviselteti magát. Az igazat megvallva a hambi összeállítások nem lettek a legizgalmasabbak, így én egyből rá is vetettem magam a legdurvábbra, azaz a névadó Ottimo Gourmet Burgerre, amihez egyedüliként járt alapértelmezés szerint coleslaw saláta, steak burgonya és házi szósz. Mindez 1590 forintért. Az alap burger a leírás szerint a következőket tartalmazza: friss paradicsom, hagyma, ropogós saláta, uborka, házi szósz, titkos recept alapján fűszerezett mennyei húspogácsa. Nem vagyok nagy híve az ilyen nagyon barokkos fogalmazásnak, de kíváncsian vártam, vajon milyen lesz a kaja. Az én választottamba egyébként még az előbb felsoroltakon kívül még bacon és sajt is került.


Mivel elég erős volt az előző este, így inni ezúttal csak bodzaszörpöt kértem. A burgerekre elég sokat kellett várni, majdnem fél órát, de igazából ezen nem is csodálkoztam, hiszen a rendelésfelvétel-sütés-asztalhoz kivivés mind egyszemélyes hadsereg üzemmódban történt, de ettől függetlenül elég hülyén vette ki magát a dolog, hogy a négy fős társaságunknak (amiből egy nem is rendelt semmit) nem sikerült egyszerre kihozni az ételeket, ráadásul úgy, hogy drága barátom a hagymakarikákat ugyan megkapta, de a burgert már nem, csak 10 perccel később, amit a legtermészetesebb módon csak úgy leraktak elé...



Mindettől függetlenül az tagadhatatlan, hogy az én tálam igen erősnek bizonyult vizuálisan, elsőként a krumplit megkóstolva pedig elég jónak is bizonyult a menü. A házi szósz mondjuk egy elég semleges ízvilágú tejfölös cucc volt, számomra nagyon súlytalan, a káposztasaliba pedig értelmezhetetlenül sok és nagy darab hagyma szeletek kaptak helyet. A burger se váltotta be a leírtak által sugallt ámulatot, a hús teljesen szárazra sült és csak 1-2 harapás után jött létre az első találkozás, a bacon alig pirult meg, a reszelt sajt pedig kicsit sem olvadt meg sajnos és valahogy túl sok volt a zöldség az egészben. Mondanám, hogy egy korrekt strandos hambörzsé, de a hely maga külcsínben (és árban) valahogy nem ezt sugározza. Nem mondom, éhes cseppet sem maradtam, de ez így ebben a formában akkor is csalódás volt sajnos.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése