2015. október 28., szerda

Itt jártam: my soup levesbár, Budapest (Római)

Manapság már a levesező helyek nem mennek ritkaságszámba, elég sok versenyzővel lehet találkozni Budapest belvárosában. Augusztus 1-én pedig Óbuda is gazdagodott egy új versenyzővel, egész pontosan a Római-part közvetlen közelében található Frankie's-zel közös épületbe költözött a korábban már Szentendrén bizonyított my soup. Nekem csak nemrég került a látókörömbe a hely, méghozzá kuponok formájában, amivel egy leves áráért (490.-) kettőt lehet kapni! (Az akció október végéig tart csak.) Több se kellett a teszteléshez, irány a Római!


Ráadásul aznap igazán különleges választékkal várták a közönséget, na nem mintha a többi napon csak unalmas levesek lettek volna, de a Guinness-es Marhaleves egyből szemet szúrt és tudtam jól, ki kell próbálnom! A helyszín tehát már ismerős volt számomra, a kialakítás és a kiszolgálás is rendkívül szimpatikus, barátságos.



A leves maga rendkívül sűrű volt, de ami talán ennél is fontosabb, hogy FINOM! Elég eklektikusnak mondható egyébként maga az összeállítás, volt benne földimogyoró és aszalt szilva is, tehát elég extrém az ügy, de valahogy az összkép nagyon is pozitív lett! Egész biztos, hogy vissza fogok térni máskor is, mert lényegében minden nap több olyan versenyző is van a kínálatukban, amit szívesen kipróbálnék, és 500 forintért ez egy igencsak laktató és különleges kis finomság volt. Hajrá my soup, csak így tovább!

Néhány héttel később pedig meg is történt a visszatérés! :) Túl extrém levesek ezen a napon nem voltak, így maradtam egy paprikakrémlevesnél, viszont azt el is felejtettem említeni a múltkori látogatásról írtak során, hogy bármelyik leveshez lehet jó kis feltéteket kérni, amihez egyébként nagyon jó tippeket is kaphatunk a pult mögül. Ehhez a leveshez nekem a nachos chipset ajánlották, én pedig boldogan mondtam rá igent. Külön kis zacskóba került, nehogy szétázzon, tehát ez is tök pozitív, hogy figyelnek az ilyesmire. A leves teljesen rendben volt, egy egyszerűbb sima kis krémleves, de a chipsszel felturbózva itt is ki lett hozva belőle a maximum. Maradt tehát továbbra is a pozitív benyomás, én pedig továbbra is csak biztatni tudok mindenkit, hogy tegyen egy próbát!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése