2015. augusztus 17., hétfő

Burger Mustra #51 - Burger Market, Budapest

A Király utcában található Burger Marketben tett látogatásom különösebben nem volt betervezve, viszont a pokoli éhség a környéken tört rám/ránk, így adta magát, hogy tegyünk egy próbát, főleg, mivel tesztpartnerem már visszatérő vendégnek számított, így az ő pozitív véleménye is jó előjelnek bizonyult ill. ellátott néhány jótanáccsal is a betérést megelőzően.


Négy verzióból lehet választani (gomolya, csirke, marha, angus), én megmaradtam a szokásos marhánál, illetve a kisebbik, 12 dekás verziónál, ami 1250 forintot kóstált. A 16 dekás verzióért amúgy 1450-et kérnek. A kiírás szerint az igazi vajjal készült kézműves buciba tehát igazi magyar tarka tehén húsa, római saláta, uborka és paradicsom kerül, amihez még egy szószt lehetett választani. Én a joppie szósz mellett döntöttem, ami egy majonézes koktélszósz egy kis tormával megbolondítva, valamint még +300 forintért sajtot is kértem a burgerbe. Köretnek sült édesburgonyát kértünk, ami 550 forintba került és nagyon izgatottan vártam, hogy megkóstolhassam, hiszen korábban én még sehol sem találkoztam ezzel az opcióval.


Az ételek jópofa kis fa kosárkában kerültek kiadásra és ami rögtön feltűnt, hogy iszonyatosan zsíros/olajos volt az egész zsemle, de tényleg nagyon. Annyira nem rázkódtatott meg a dolog, de azért váratlanul ért. A burger egyébként rendben volt, bár a hús szerintem túlzottan is sós volt. Mondom ezt úgy, hogy én elég sós szájú vagyok. Összességében egyébként másba nem tudnék belekötni, korrekt burgert ettem, de semmi extra élményt nem nyújtott, illetve ez a sósság a végére már eléggé zavaró volt számomra ahogy a zsíros buci is. Ugyanakkor az édesburgonya mentette az élményt, sőt, szinte az egekbe emelte. Ezek után igazából én legszívesebben mindig, mindenhez, mindenhol csak ezt kérnék köretnek. Egyszerűen telitalálat, hatalmas pacsi érte! Ha másért nem is, de ezért a krumpliért egész biztosan vissza fogok még térni, de az is lehet, hogy adok majd a burgernek is egy második esélyt...



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése