2015. június 29., hétfő

Grillkolbász őrülten jó cukkinis körettel

Itt a nyár, itt a kertipartik és grillezések ideje. Én ugyan most ezt hagyományos módon, serpenyőben készítettem el, de egy jó tárcsás partin is simán el tudom képzelni a dolgot. A siker garantált!





Én egy paprikás ízesítésű 5 darabos grillkolbász csomagot használtam, de persze ez mindenkinek szíve joga, hogy mit választ. Bevagdostam őket és némi olívaolajon megsütöttem a kolbászkákat. Előzetesen hosszában nyolc részre vágtam egy cukkinit, majd 2-3 centis hasábokra. Egy fél édesköményt pedig igyekeztem minél vékonyabb csíkokra szelni. Korábban még sose dolgoztam édesköménnyel, meg is lepett, hogy milyen iszonyatosan intenzív, émelyítő, ánizsos illata van. A serpenyőben maradt zsiradékon, magas hőfokon pár percig pirítottam, közben sóztam és borsoztam. Amikor már jónak ítéltem, de még azért picit roppanós maradt, akkor ráfacsartam egy fél citrom levét és egyet rottyantottam rajta. Frissen tépett mentát adtam még hozzá, jól összekevertem. Valami egészen elképesztő illatok kerekedtek ki mindebből és már alig vártam, hogy megkóstoljam. Tálalásnál egy nagy evőkanálnyi görög joghurtot dobtam még hozzá és kész!

Mit is mondhatnék... Ez a köret egész egyszerűen mindent visz. Minden várakozásomat felülmúlta. A cukkini és az édeskömény nagyon jól működik a citrommal és a mentával, és az egészet még egy szinttel feljebb emeli a görög joghurt. Ez kérem maga a csoda! (2 adag)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése