2015. április 17., péntek

Burger Mustra #40 - Brasil Sport & Cocktail Bar, Budapest

Megmondom őszintén, előzetesen nem igazán voltam képben a BLT rövidítés jelentésével, de egy gyors google keresésnek köszönhetően pillanatok alatt orvosoltam ezt a problémát. Bacon, Lettuce, Tomato, azaz szalonna-saláta-paradicsom. A hely első olvasatra talán nem tűnik a kézműves burgerek mekkájának, de a Bónusz Brigádos ajánlat engem mégis meggyőzött és bizakodva látogattam el a VIII. kerületi Krúdy Gyula utcában található Brasil Sport & Cocktail Barba.

Nyitás után nem sokkal, este 6 magasságában érkeztem a lényegében teljesen üres helységbe. A szívélyes üdvözlést követően át is nyújtottam a bónuszom, majd helyet foglaltam. Nem túl nagy meglepetésre a sport, illetve a foci körül mozog a belső kialakítás és a nagy tévéken is meccset adtak éppen. A konyha nagyon jópofa módon egy kispályás focikapuban helyezkedik el, ahol rögvest neki is látott a séf a műveleteknek. Közben megérkezett az ajánlatba foglalt korsó Dreher is. Az első benyomás igencsak pozitív volt!

Szinte példaértékű módon negyed óra múlva meg is érkezett az elkészült mű az asztalomhoz. Ugyan a valóság nem igazán egyezett a bónuszban található képpel, de ez alkalommal a valóság porig alázta a fotón látható összeállítást. A hatalmas tányéron rendkívül ízlésesen került elrendezésre minden, még ha csak 3 dologról is beszélünk. A parázskrumpliért külön jár a pacsi, és ugyan nem tudom 100% bizonyossággal megítélni, de véleményem szerint valamilyen fokhagymás olajjal lett meglocsolva és valami félelmetesen finom volt minden egyes szem.


A burger pedig egészen egyedi már ránézésre is. Kissé fura, hogy már eleve félbevágva került tálalásra, de gyanítom, hogy ez már csak amiatt is történt, mivel a buci úgy nézett ki, mintha valami szendvicssütőben lett volna összenyomva. Ez lehet hogy most így hülyén hangzik, de egyébként nem szerepelt rosszul, bár egészen biztos vagyok benne, hogy megosztó lehet a vendégek körében. A hús egy picit túl lett sütve, de még a jó kategórián belül maradt. A bacon és a zöldségek is jól működtek. Azt pedig ne felejtsük el, hogy 20 dekás húspogácsa kerül bevetésre, így igazából már az első fél elfogyasztása után is kellemesen elkezdtem telítődni. És akkor ott volt még a káposztasaláta is, ami megint csak az egyik legjobb, amivel találkoztam az utóbbi időben. Talán egy picit túlzottan sós volt, bár engem ez nem zavart különösebben.

Óriási pozitív csalódás volt tehát az egész, arról pedig ne is beszéljünk, hogy az akció keretein belül ezért mindössze 990 forintot kellett előzetesen fizetnem, amiért nem csak a mennyiség de a minőség is nagyon oda lett téve! Az étlapon egyébként ilyen burgert csak a mini válogatásban találtam, mert egyébként "csak" 3 verzió (classic 1900.-, csirke 1690.-, dupla 2690.-) szerepel. A classic burgerbe már cheddar sajt és spéci háziszósz is kerül, esélyes, hogy egyszer beugrok majd egy próbára, mert ez az első élmény nagyon meggyőző volt! Amúgy más finomságok is szerepelnek még az étlapon, és a terasz is egy egyértelmű pluszpont, úgyhogy bátran ajánlom a helyet mindenkinek. Sportrajongók pedig természetesen előnyben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése