2015. április 13., hétfő

Burger Mustra #39 - Burger House, Budapest (Óbuda)

Nem akarom mindig ugyanígy kezdeni a Burger House-os cikkeket, de valahogy mégis fontosnak érzem kiemelni, (a blog rendszeres olvasói már persze jól tudják [#1, #2, #3]), nagy kedvencemről van szó. Nemrég drága jó vidéki barátaim kértek meg, hogy vigyem el őket valami atom burgerezőbe, és mivel nálam volt a főhadiszállás Óbudán, így eléggé adta magát, hogy átugorjunk a szomszédos Burger House-ba, ahol a megújult étlap óta én se voltam burgerezni, hiszen legutóbb is "csak" egy hot dogot teszteltem a legfrissebb, Nyugatinál található egységben.



Ugyan az idő még nem volt túl nyárias, mi így is bevállaltuk a szabadban letelepedést, természetesen még kabátban, de ez minket egy cseppet sem zavart. Elég hamar megtalálta mindenki a neki leginkább megnyerő étket, ami történetesen mindenkinél a Bacon Burger (1490.-) volt normál méretű hússal (150g), illetve egyikünk quesadillát kért inkább. Valaki steak burgonyát is választott hozzá, én pedig cheddar sajtot kértem még az összeállításhoz extraként (+200Ft). Kb. 15-20 perc után meg is érkeztek az ételek, gyors fotózást követően pedig bele is vetettem magam a falatozásba. Egy kicsit se féltem előzetesen, így aztán a már szokásosnak mondható legnagyobb megelégedéssel fogyasztottam el ezt a szuper hambit. A hús jó szokás szerint kellemesen borsos volt (bár a mediumra sütés most se jött össze teljesen, de azért szerencsére száraz se lett), a szósz nagyon finom és kellő mennyiségű, a zöldségek frissek, és a zsemle is teljesen rendben volt, miközben a bacon és a sajt is remekül végezte a dolgát. Alig győztem fogadni a gratulációkat barátaimtól, amit ezúton is továbbítok a Burger House csapatának, akik megbízhatóan alkotnak magas színvonalon már négy éve. Hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése