2014. november 26., szerda

Újra itt jártam: Fantázia Lángos, Szentendre

Tavaly nyáron fedeztem fel és lettem instant rajongója a szentendrei Fantázia Lángosnak, a hétvégi kis kiruccanás alkalmával pedig csak gyanútlanul elsétáltunk mellette, de az isteni illatok és a menükiírás alján virító újdonsült versenyző, a szóban forgó csirkemájas lángos lilahagymával (600.-) nem hagyott nyugodni...


Így aztán egy remekbeszabott sörözés és burgerezés után végül desszertként beneveztem a műre. Továbbra is nagyon pozitív, hogy frissen készül a lángos, de mégsem kell indokolatlanul sokat várni rá. A tészta még mindig 10 pontos, a feltéttel pedig továbbra sem spórolnak. Amúgy is nagy máj rajongó vagyok, így ez az összeállítás hozta a már előre borítékolt katarzis élményt. A lángos, a csirkemáj és a lilahagyma együttese egész egyszerűen kiütéssel győzött. Nagyon nincs mit ragozni ezen, bőséges, finom, friss és még a kiszolgálás is szimpatikus. Kell ennél több?



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése