2014. november 20., csütörtök

Burger Mustra #16 - az új Fanni Büfé, Budapest

Arra az elhatározásra jutottam, hogy egyrészt a jobb átláthatóság végett, másrészt pedig a minél pörgősebb, friss cikkek miatt átállok a külön cikkekre, és csak komolyabb, átfogó írások esetében (Pl.: Római-part, Házhozszállítás) lesz az ömlesztett kiadás.




A Fanni büféről már értekeztem korábban, az ismétlés apropójául az szolgált, hogy Kaszásdűlőn, a már jó ideje magára hagyott, üresen álló Manhatten nevezetű kajálda helyén nyitottak egy új egységet. Mondjuk ez utóbbi számomra nem annyira egyértelmű, mert volt idő, hogy a Flórián téren napokig azt láttam, hogy zárva a kultikus éjjel-nappali hely, de aztán mintha újra nyitva láttam volna... Mindegy is, a lényeg most az új helyen van, ami egyébként teljesen kulturáltan van kialakítva, és csak az esti órákban tér át ablakon kiadós rendszerre. Bekértem egy sajtos baconös burgert és hát sajnos szokás szerint nem ájultam el a végeredménytől. A hús továbbra is eléggé eltűnik, illetve most a legnagyobb gondot számomra az indokolatlan mennyiségű rengeteg káposzta okozta. Viszont pozitívum, hogy jó rendesen meg lett mikrózva az egész, így legalább a sajt veszettül megolvadt benne és nem az volt, hogy csak potyog a földre a hideg reszelt sajt. A baconnel se nagyon találkoztam, és ugyan lehet már 600-700 forint között is burgert venni a Fanninál, azért ez a 790-es ár még így sem annyira meggyőző, hiszen kategórián belül a már oly sokat emlegetett Szentlélek téri HÉV megálló még mindig verhetetlen.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése