2014. október 6., hétfő

Snidlinges tojáskrém

A múltkori amerikai sajtos tésztához vettem egy cserepes snidlinget, amiből elég sok megmaradt, úgyhogy rövid töprengést követően arra gondoltam, hogy csinálok egy kis tojáskrémet, amihez aztán majd jó bőkezűen fogom adagolni a snidlinget.

Kezdésként megfőztem 8 tojást (keményre), közben pedig elkészítettem az alapomat: 4ek mustár, 8ek majonéz, frissen őrölt bors, egy 10 dekás vaj került jól összekeverésre. Majd a tojásokat félbevágtam és a sárgákat is belekevertem, villával jól összenyomkodtam az egészet. A fehérjét sajtreszelőn reszeltem le, ezt lehet máshogy is csinálni, a lényeg az hogy minél apróbbra fel legyen aprítva. Ezt is hozzáadtam, végezetül pedig jó sok snidling került bele a masszámba. Jól összekutyultam az egészet és már készen is voltam. Akár magában is simán lehet enni kenyérrel vagy bagettel, de akár szendvics alapnak is tökéletesen megfelel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése