2014. október 8., szerda

Itt jártam: Avasi Sörház Étterem, Miskolc

A szóban forgó Avasi Sörház Étteremben a társaságunk két tagja is járt már korábban, így nem teljesen vakon tértünk be az egyébként elég pofás étterembe. Az étlap is igen változatos ételeket kínált, majd miután majdnem reflexből rámentem egy jó kis cipós jókai babgulyásra, végül inkább valami különlegesség után kutattam tovább. Némi töprengést követően a baconbe tekert harcsafilé (2190.-) mellett döntöttem, amihez még olívabogyós mártás és rösti is járt.



Első ránézésre kissé becsapósnak tűnt az adag, de végül azt kellett mondanom, hogy elég kiadós volt az egész. Az ízvilággal sem akadt különösebben gondom, azt viszont iszonyatosan kínosnak véltem, hogy egymás után haraptam rá a nagyobbnál nagyobb porcdarabokra. Egy kiadós küzdelem volt az egész, hiszen ezek a porcok nem abból a fajtából valók voltak, amiket mondjuk egy pörköltnél elvétve talál az ember és esetleg gond nélkül elrág. Ez az a fajta volt, amit gyűjtögetni kellett a tányér szélén. Azért egy ilyen ételnél, egy étteremben, ilyen áron az ilyet illett volna filézni, vagy valami olyan bacon után nézni aminek a negyedét nem ezek a porcok teszik ki... Ennek köszönhetően persze mondanom se kell, hogy ez a kis malőr elég rendesen rányomta a bélyegét az élményre és egy rövid körkóstolást követően a többi étel se győzött meg a séf virtuozitásáról. Ennél sokkal többet nem is nagyon tudok írni, hiszen pont a legfontosabb fronton vérzett el a hely sajnos.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése