2014. május 15., csütörtök

Chilly Dog @ Magic Burger

Tavaly én magam is leteszteltem a 11. kerületbe költözött Magic Burgert, ami rögtön fel is került a "na ide még visszatérek" listára. Márciusban egy rendkívül ínycsiklandozó finomságot mutattak be a facebookon chilly dog néven, amit meglátva azonnal tudtam, ezért érdemes lesz újra útra kelni!




Ráadásul legutóbbi látogatásom óta ki is bővült a helység, ami így már egy kisebb kis komplexummá nőtte ki magát. Valamivel a déli nagy roham előtt sikerült megérkezni, így egész hamar sorra is kerültünk. Nem voltak konkrét terveim, igazából a Philly cheese steak szendvics és valamilyen hambi között vacilláltam előzetesen, majd meglátva a chilly dogot a menün, egyből megszületett az elhatározás. (Egyébként elég negatív, hogy a honlapos menün például nincs feltüntetve a chilly dog, így nem is tudtam eldönteni előzetesen, hogy ez most vajon akkor van még egyáltalán.) A füstölt virslis és a csípős kolbászos verzió közül egyértelműen az utóbbi mellett döntöttem (1200.-), a leírás szerint pedig alapból Coney island szósz (chilis marha ragu), cheddar sajt és jégsaláta az összeállítás alapja. Kb. 15-20 perc után el is érkezett a mi időnk, furcsa mód egy tálcára lett halmozva mindkettőnk sültkrumplija, illetve cimborám hamburgere. Gondoltuk, kisvártatva jön a hot dog is, de a kb. negyedik rendelés kiadása után kezdett gyanús lenni a dolog. Cimbim leült inkább a tálcával, hogy ne tartsuk fel a többi vendéget, én pedig egyre türelmetlenebbül és kérdő tekintettel pásztáztam a pult mögött tüsténkedőket. Néhány perc után már biztos voltam benne, hogy ebből semmi nem lesz, így megkérdeztem hogy mi a helyzet... Hát, mint kiderült ott volt az egy másik tálcán a pult mögött, csak épp kiadva nem lett... :S A hölgy persze egyből elnézést kért (nem ő adta ki a rendelésünket egyébként) én pedig túllépve a kezdeti nehézségeken, nagy izgalmak közepette nekiestem a dögnek.



Azt kell mondanom, hogy a nagy áhitat sajnos elmaradt. Már a látvány is picit csalódást keltő volt a hivatalos képhez képest. Amúgy a ragu rendben volt, bár semmi extra élményt nem nyújtott. A kifliszerűség viszont tényleg nagyon szuper volt, ahogy a sajtréteg is. Viszont a kolbászt sehol sem találtam, ahogy a salátát se sikerült beazonosítani. Persze tudtam jól, hogy nyilván arra a kis vékonka virslire gondolnak kolbász néven, ami kb. a világ megcsúfolásával egyenlő... Na mindegy. Csak szerintem eléggé félrevezető, mert ez bizony virsli volt. Mert a kolbász, az ez. Lehet, hogy kicsit erősnek tűnnek a szavaim, de mivel én tényleg házikolbászt teszek a főztömbe, amit kolbásszal hirdetek, ugyanezt elvárom én is a másik oldalról. Mondjuk ezek után a füstölt virsli nem tudom milyen lehet... (Bár a nagy kavarodásban az is elképzelhető, hogy végül azt kaptam.)
Persze azért annyira nem viselt meg az eset, de a nagy katarzis elmaradt sajnos. Korrekt kis éhségcsillapító volt, de semmi több.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése