2014. március 6., csütörtök

Sült kolbászt teszteltem a Pig37-ben!

Ahogy azt a legutóbbi Burger Mustrában már pedzegettem, a fővárosi Akácfa utcában található Pig37-ben nem csak remek burgerek közül lehet szemezgetni, különböző frissen sült kolbászokat is lehet enni, ami engem rövid idő alatt visszatérésre csábított!



Lehet nem mindenki tudja, de megosztott nyitvatartással üzemel a Pig, egyszer déltől háromig, majd este hattól tízig. Délután 1 óra magasságában toppantunk be a kis helységbe, ahol mi voltunk az egyedüli vendégek, én pedig az étlap rövid szemrevételezése után kértem is egy jó sült kolbász menüt. A kolbászt itt nem dekára, hanem darabra mérik, mellé pedig kenyér, választható savanyúság (ez esetben kovi ubi) és mustár járt. A menüben egyébként üdítő is van, vagy 100 forint felárért egy dobozos sör, én ez utóbbi mellett döntöttem. Mivel Guca barátom egy hamburger mellett tette le a voksát, türelmesen kivártam az elkészítését, így az egyszerre felszolgált ételek után együtt kezdhettünk neki a falatozásnak. Persze az otthoni, házi sültkolbásznak továbbra sincs és nem is lesz párja, de én ezt nyugodt szívvel odateszem a második helyre, igaz nem vagyok nagy hentesnél kajáló forma (pedig állítólag ott is ki lehet fogni egészen jó dolgokat, majd idővel sort kerítek egy körútra), így túl nagy viszonyítási alapom nincs. Teljes megelégedéssel fogyasztottam el a menümet, ami mindössze ezer forintba került. Az a vicc, hogy elsőre nem is tűnt kifejezetten nagynak az adag (persze nem is kell mindig rosszullevésig enni), de az a furcsa helyzet állt elő, hogy még estére se éheztem meg. Tehát összességében jól teljesített kolbász fronton is a Pig37, bár ha legközelebb megyek, akkor biztos, hogy újra valamilyen burgert fogok választani.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése