2013. december 3., kedd

Ebéd Menü @ Csiga Cafe

Ismét egy munkahelyi ebéd alkalmával sikerült egy új hellyel megismerkednem, ami a Csiga Cafe a Rákóczi téren. A belépést követően hamar találtunk egy szabad asztalt, majd gyors szemrevételezést követően meg is állapítottam, hogy egy elég szimpatikus, kellemes hangulatú hellyel van dolgunk, egész izgalmas étlappal. Az aktuális heti ebéd menüről külön kis lap ad tájékoztatást, de az állandó étlapot átfutva is jó héhány érdekességet találtam.



Kezdésnek egy kolbászos burgonyalevest kértem, de már tudtam előre, hogy a jó öreg hazait nehéz lesz legyőzni. Kissé híg volt a leves, ráadásul a kelleténél picit több só is borult bele, a kolbász pedig értelemszerűen nem házi volt. Nem nevezném túl erős kezdésnek, de végülis egynek elment, mindez pedig 330 forintért.


Második fogásként a mézes gyömbéres pulykaragu röszti burgonyával tűnt a leginkább kívánatosnak. Hirtelen le se esett hogy mi az a röszti, de aztán hamar rájöttem, hogy egy a jó öreg lapcsánkához hasonló cucc ez. A pulykaragu egészen remek volt, jó erős volt a gyömbér hatása, ami nagyon tetszett, és a röszti is jó volt. Mindez 660 forintért.


Desszertnek császármorzsát kértem házilekvárral (330 Ft), nekem nagyon ízlett, és az utolsó falatok elfogyasztása után pedig egy igen kellemes jóllakottság lett úrrá rajtam, ami igazság szerint késő estig ki is tartott. Tehát lényegében 1300 forintos áron egy egész kiadós ebédben volt részem. Az ebéd menühöz egyébként akciós áron 200 forintért még egy pohár Kozelt is kértem, csak a miheztartás végett. Összességében tehát kellemes kis hely a Csiga Café, ráadásul az étlapon több érdekességet is találtam, arról nem is beszélve, hogy a szomszédos asztalnál valami brutálsian jól kinéző ciabattás hamburgerféleséget majszoltak éppen, tehát minden esély adott egy visszatéréshez. :)
(Bocsi a gyengébb minőségű képek miatt, nem volt a legideálisabb a fényviszony a betűző nap miatt, ráadásul csak az én kis alap telefeonommal tudtam fotózni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése