2013. október 1., kedd

Kolbászos-uborkás-zöldbabos tészta

Ez a recept megint egy olyan fellángolás szüleménye, miszerint jó lenne már elhasználni a hűtőben régóta árválkodó összetevőket! :) Sokkal komolyabb bevezetőre nincs is szükség, így kell gyorsan összedobni valami finomat a hűtőben talált dolgokból...


Jól megszokott módon egy nagy fej apróra vágott hagyma pirításával kezdődött minden (fűszereztem egy kevés vegetával, jó sok borssal majd pedig jöhetett az erős- és édes pirospaprika), amire egy szál felkarikázott kolbászt dobtam és együtt pirítottam tovább a résztvevőket. Ezután következett egy kb. 20 dkg már előre kiolvasztott mirelit zöldbab és 3 darab kovászos uborka apróra vágva. Három gerezd szép termetes fokhagymát még közben lereszeltem, majd jó lekevertem és lefedtem kicsit rotyogni az ügyet. Közben feltettem a tésztát is főzni. Mikor a bab már kellően megpuhult, jól összekevertem a már közben kifőtt tésztával és kész is. Egyszerű, gyors, hatásos!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése