2013. május 17., péntek

Baconös pestós tészták

Korábban már egy rendkívül gyorsan és egyszerűen összedobott pestós csirke alkalmával kifejeztem a pesto iránti vonzalmamat, most pedig egy olyan másik klasszikus fogást fogok bemutatni, amit már többször is sikerrel elkészítettem a közelmúltban. A baconös pestós tészta bonyolultságban és elkészítési időben szintén igen baráti, a végeredmény viszont annál hálásabb.


Jelen leírásban két fogást fogok bemutatni, de igazából mindkettőt teljesen ugyanúgy készítettem el de a végeredmény tekintetében viszont némi eltérés tapasztalható nyilvánvaló módon a két különböző pesto felhasználásnak köszönhetően. A lépések viszont ugyanazok. 25dkg kockázott bacont kb. 5 perc alatt kicsit lepirítottam majd két fej felkockázott hagymát dobtam rá, fűszereztem (vegeta, bors, fokhagymagranulátum, majd a végén édes/csípős pirospaprika), közben pedig ezerrel főztem a tésztámat is. Ha már a baconös hagymám jól állt, akkor hozzákevertem egy üveg pestót is, egy kicsit rottyantottam rajta, majd jó alaposan összekevertem a kész tésztával és pár percig még együtt pirítottam, folyamatos kevergetés mellett. Majd jöhetett a sajt, amivel szintén jól összeforgattam. Ezzel el is készült a rendkívül ízletes és laktató eledel. A spagetti tésztás verziót vörös (paradicsomos) pesto, a penne tésztásat pedig zöld (bazsalikomos) pesto felhasználásával készítettem el.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése