2013. április 20., szombat

Uruguay-i hátszín @ Bodega

A Bodegáról legutóbb a sajtburger leves kapcsán írtam, ami akkor egy kicsit várakozáson alul teljesített sajna. A hely, ha esetleg még valaki nem ismerné, akkor a Vágóhídnál található, és mivel mi ott próbálunk így elkerülhetetlen, hogy néhanapján leteszteljek valamit. A hamburgerről ódákat zengenek, én még csak egyszer kóstoltam a Borzasztó Burgert, de a nagy hájp miatt egy picit többet vártam, ellenben a quesadilla vitán felül remekül teljesített. Ezúttal az egész héten kapható steak keltette fel a figyelmemet, mivel korábban már többször is sikerült elszalasztanom, azt pedig ugye már jól tudjátok, hogy megszállottan a legjobb hazai steak nyomában járok egy ideje... :) Lássuk hogyan teljesített az uruguay-i hátszín argentin "chimichurri" mártással, krumplipürével és friss salátával!


Már az előzetesen közzétett mesébe illő fenti kép (köszönet érte a burgerblognak) is igencsak bizakodásra adott okot, majd kézhezkapva a tálat sem éreztem úgy, hogy át lettem volna verve, igencsak bőségesen meg volt pakolva a tányér, és a hús sem volt gyufásskatulya méretű. Mindezt azért szeretném kihangsúlyozni, mert az ára viszont szinte nevetségesen alacsony, 1500 Ft volt. Szokás szerint közepesen átsütve kértem, de esküszöm legközelebb ki fogok próbálni valami mást most már. :) Kicsit felemás érzéseim voltak, néhol egy picit a kelleténél rágósabb volt egy-egy falat, viszont szerencsére több olyan része is volt, ami pont optimálisra, omlósra sikeredett. Amúgy a rágósság nem volt vészes, illetve az íz kárpótolt mindenért. Aminek külön örülök, hogy a köret csillagos ötös volt. A zöldségek mellett a krumplipüré egyszerűen hibátlan volt, és azt kell mondjam, hogy rendesen jól is laktam, szóval bátran ajánlom mindenkinek ezt a fogást, és még az is simán előfordulhat, hogy én is újra fogok próbálkozni valamikor a jövőben!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése