2013. március 15., péntek

Pestós csirke

A pesto egy nagyon finom és különleges szósz, amit akár otthon is elő lehet állítani fenyőmagból, olívaolajból, bazsalikomból és fokhagymából, de én egyelőre megelégszek a boltban vásárolhatóval. :) Nagyon jó kis tésztás ételeket belőle készíteni, de én ezúttal úgy gondoltam, hogy rizst fogok használni köretként.


Még egy korábbi főzésből megmaradt fél kilónál valamivel kevesebb csirkemell a hűtőben, ezt készítettem el felkockázva, finoman fűszerezve (fokhagyma granulátum, vegeta, bors), majd amikor már majdnem kész voltam, akkor még a zöld pestóval is egy pár percen keresztül kevergettem a husit. Az időközben elkészült rizzsel végül jól összeforgattam. Elég gyorsan elkészült, viszont az izgalmas ízvilág ismét egy emlékezetes ételt eredményezett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése