2013. február 26., kedd

Rakott krumpli

A rakott krumpli megint csak egy olyan hagyományos étel, amit bárhol, bármikor, bármennyit képes lennék megenni. Megunhatatlan favorit, aminek az elkészítése ráadásul pofonegyszerű, persze 1-2 aprósággal itt is fel lehet dobni a dolgokat. Az egyik és talán legfontosabb alkotóeleme pedig a kiváló házikolbász. Lássuk lépésről lépésre a folyamatot!


A megfőzött krumplit helyezzük a tepsi legaljára, amit a tojásszeletek követnek. Ekkor finoman megszórom az egészet vegetával és borssal, végül pedig a jó öreg csabai házikolbász következik a sorban. Persze nem kötelező olyan katonás sorban pakolgatni az elemeket, ahogy én tettem, de valahogy nekem most így sikerült, a lényeg azon volt, hogy minél szorosabban érjék egymást a szeletek. Ekkor meglocsoltam az egészet egy kis pirospaprikával kikevert nagy doboz tejföllel, amire aztán ismét egy réteg krumpli következett, végül pedig jó sok reszelt sajttal zártam a rétegzést. Ezután már csak a sütés következett. Isteni finom eledel! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése