2013. február 13., szerda

Mustáros-tárkonyos pulykaragu sajttal egybesütve

Ahogy azt már korábban többször is kifejtettem, nagyon szeretem a tésztás kajákat. A már alapból is szuper ételt pedig úgy lehet a legtöbbször egy még magasabb szintre emelni, ha jó sok sajttal megszórva a tetejét sütőben még jól összesütjük az egészet. Ez esetben sem tettem másképp.


Alapanyagként ezúttal pulykacombfilét használtam, amiket kisebb kockákra vágtam, majd a már megpárolt hagymára dobtam és együtt pirítottam tovább. A szokásos fűszerezésen túl jó sok mustárt és tárkonyt adtam még hozzá majd egy kis víz hozzáöntését követően puhára főztem. A végéhez közeledve még hozzáöntöttem 2 dl tejszínt, összeforraltam. Ezután a már kész tésztával jól összekevertem, beleöntöttem egy tepsibe, a tetejére jó sok reszelt sajtot szórtam, majd szép pirosra sütöttem. Nyami! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése