2012. december 12., szerda

Tepertő az automatából

Az angliai kintlétem során megtapasztalt meglepetések egyike az volt, amikor a munkahelyemen elhelyezett automata kínálatát böngészve a különböző chipsek és édességek között egy zacskónyi igazi gyöngyszemre bukkantam ‘pork scratchings’ néven, ami egész egyszerűen jó kis hazai töpörtyűt tartalmazott. Mondanom sem kell, gyermeki lelkesedéssel estem neki a csomagolás felbontásának miközben nem kevés fenntartással helyeztem számba az első falatot.

Hihetetlen, de minden szempontból tökéletes a termék, pedig ahogy az oly sok esetben érvényes, (de a disznótoros étkekkel kapcsolatban pedig hatványozottan igaz, hogy) különösen szigorú feltételrendszernek kell eleget tenni ahhoz, hogy valami elnyerje a tetszésemet. Ebben pedig kérem nem volt semmi hiba, igaz, a felirat nem hiába hívja fel a figyelmet a tökéletes fogsor meglétére, hiszen még így is több kollegám pórul járt a vad rágcsálás közepette és fogletörés lett a vége!
Mondjuk így magában, munka közben elég fura élmény volt a tepertő fogyasztása, viszont pubok elengedhetetlen kelléke ez a rágcsa, egy jópofa sör mellé tényleg nagyon jól passzol, de a régi megszokott kenyér + paradicsom kombóval is bármikor neki tudtam ülni otthon egy zacskó tartalmának elpusztításához.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése