2012. december 15., szombat

Londoni kalandtúra

Ezzel a bejegyzéssel le is zárnám a múltidéző sorozatot, hiszen az eddigi posztok a saját készítésű ételek helyett inkább élménybeszámolók voltak 4-5 évvel ezelőttről, de mégis fontosnak éreztem ezek megosztását is, hiszen valahol itt kezdődött minden. Mondjuk akkoriban még nem dokumentáltam mindent olyan serényen mint az elmúlt 1-2 évben, de azt hiszem nyugodtan ki lehet jelenteni, hogy ide vezethető vissza ennek az egész Gasztro Túra dolognak a kezdete! Ezúttal első kiadós londoni túrám kerül terítékre, aminek keretein belül egy igen kiadós British Museum kalandtúrát követően rögtön a sarkon belebotlottam egy végtelenül szimpatikus hot dog árusba, aki a mennyiség mellett a minőségre is ügyelt, egy teljesen új szintre emelve a hot dogról kialakult addigi elképzelésemet.

A rendkívül alapos és mindenre kiterjedő egész napos barangolás a felújított Wembley Stadionnál ért véget, ahol a legelső utunkba kerülő gyrosozót be is támadtuk. Kiváló döntés volt, hiszen a mennyiség mellett a minőségre sem lehetett panasz, ráadásul komolyan vették azt a kérésemet, hogy csípős legyen... :) Imádom a csípős dolgokat, persze azért az se rossz, ha érez némi ízt is az ember, illetve mára már egy kicsit visszább vettem az agyatlan önkínzásokból is, de én azt az elvet vallom, ha valamit erősen kérek, akkor az legyen oda téve. Ez oda volt. :) 

2 megjegyzés:

  1. a Fish & Chipset nem tesztelted? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Külön bejegyzést is szenteltem a témának. :P
      http://csabikonyhaja.blogspot.hu/2012/12/fish-chips.html

      Törlés